Thursday, November 6, 2008

موقف عجيب... جميل ... يمكن مضحك

وده موقف حصلى فى المترو...انا كنت واقف فى علبه السردين الى هى المترو سابقا ومفيش نفس لبنى ادم لدرجة انى فى بعض المحطات الناس معرفتش تدخل اصلا من الباب...المهم انى طويل بدرجة تكفينى لان استنشق الهواء النقى بينما صاحبى الى واقف جنبى قصير مش شامم غير عرق قمصان البشر وروايح زى الفل الصراحة .... المهم انا بعدى الامور دى لانها مش فارقة لغاية لما لقيت واحد راجل عجوز قصير شوية وبيستنجد بيا انه مش نازل غير محطة حسنى مبارك وهو عارف انى فى السادات... ودى المحطة اللى انا نازل فيها..... الناس كلها بتندفع وبتاخد اللى طالع واللى نازل .... بس المهم انى وعدت الراجل انه يمسك فيا وانا هحميه وأصد الغزو من ورا .... جت محطة السادات من هنا وعينك متشوف الا النور والراجل مش مدى على خوانه .... لقيت كل الناس تقريبا فى العربية نازله السادات وهو تقريبا برضه الوحيد اللى نازل حسنى مبارك وده لأنى ملقتش تفسير للى حصل لما لقيت الراجل طالع معايا او على كتفى على السلم المتحرك فى محطة السادات وبيقولى ... ( عليا الطلاق منا رايح الشغل )..... حد عنده تفسير؟!!!!!
Reply to Your PostDelete PostEdit Post

No comments: